| | Byg dine byer og opret defensive strukturer for at beskytte dem mod den konstante trussel fra monstre. SolSeraph, bragt til dig af ACE Team, kombinerer action og strategi for en rig gameplay-oplevelse, der minder om 16-bit-æraen.
Som menneskehedens vogter er civilisationen i dine hænder. Byg dine byer og opret defensive strukturer for at beskytte dem mod den konstante trussel fra monstre, og gå derefter ned i deres huler med sværd og besværgelser for at eliminere dem for altid. Udforsk flydende øer, gamle huler og forsvundne byer. Verden er din!
Bragt til dig af ACE Team, de kreative hjerner bag Rock of Ages og Zeno Clash, SolSeraph kombinerer action og strategi for en rig og unik spiloplevelse, der minder om 16-bit-æraen.
- * Gendan menneskeheden Tilbage til velstand - Afbalancering af sidescrollende handling og top-down strategielementer, guide omhyggeligt hver stamme fra skyerne ovenover for at hjælpe med at udvide deres territorium og fjerne den mørke tåge, der omgiver deres land. Når hver af væsnernes huler er blevet afsløret, skal du tage rollen som Helios for at kæmpe mod monstrene.
- * Tag kampen mod fjenden - Bevæbnet med sit sværd, skjold og magiske bueskydning bliver Helios nødt til at konfrontere en række fjender, herunder nisser, beastmen, flagermusryttere og mere på vej mod den yngre Gud, der styrer dem. At besejre disse udfordrende fjender vil give Helios nye magiske kræfter såsom helbredende urter og isskår.
- * Beskyt hjemlandet - Hjælp hver stamme med at bestemme, hvordan de skal forme deres landsby ved at bruge en række forskellige enheder, fra huse og gårde til at støtte den voksende befolkning, til at bygge krigerbarakker og bueskyttetårne ??for at forsvare sig mod bølgerne af monster angreb.
- * Hjælp fra de højeste kræfter - Yuzo Koshiro, legenden bag mange klassiske videospilsoundtracks, har komponeret åbningstemaet til SolSeraph. Derudover har den anerkendte forfatter Jonas Kyrazes (The Talos Principle, The Sea Will Claim Everything) lånt sine talenter til at skabe spillets overbevisende fortælling.
| | |