| | Vi forsøger ikke at vende det traditionelle RTS game-play på hovedet. Vi udvider det og give det en ny betydning. En spiller behøver ikke at vænne sig til helt nye regler. Han bygger en base, producerer enheder, og kæmper mod fjendtlige hære. Men vi skabte en 100% ny spilverden, der bringer friske farver til de klassiske spil-play. Underkastelse af alle dele af spillets verden til den virkelige fysiske love: vand, bygninger, enheder, ressourcer, landskab, alt opfører sig som det skal i livet. Fair terra-morphing. Shifting kampoperationer mellem havets bund og overflade. Destruktive kræfter i naturen. Alle disse ting ændrer sædvanlige RTS-gameplay så dybt, at spilleren får helt ny spiloplevelse.
Game funktioner
- Unik to niveauer spilverdenen
- Fair terra-morphing
- Samlet interaktivitet og sande fysisk model af spillets miljø, herunder ressourcer.
- Avanceret vand fysik (herunder fysisk bølger) og fysisk model af opførsel af faste genstande nedsænket i vand.
- Naturkræfter, der kan ændre hele missionen niveau
- Ubetinget brug af scripts til at oprette en suspension i hele spillet.
- Giant Monsters - Dinosaur Riders of Atlantis, som er i stand til at ødelægge hele den menneskelige bygninger, blæksprutter, der angriber fra vandet, etc.
- Højeste kvalitet af grafik og special effects, især for vand.
| | |