| | X-Men Origins: Wolverine, der kommer i biografer overalt den 1. maj 2009, er inspireret af
Twentieth Century Fox’ med forventning imødesete spillefilm og leverer et officielt videospil
den mest karaktertro Wolverine-action nogensinde i et spil. Spillerne bruger rollefigurens
karakteristiske rå styrke, regenererende mutationsevner og uforgængelige adamantiumkløer, når de
med dødsforagt udfører heltegerninger, overlever omfattende skader, regenererer i realtime og
afdækker mutantens mystiske og komplekse fortid. Titelfiguren, der er skabt af den prisvindende
udvikler Raven Software, sætter spillerne i stand til at frigøre Wolverines knivskarpe klør og
rødglødende temperament, efterhånden som de mestrer de lynhurtige kampsituationer og indviklede
slagkombinationer og en lang række afsluttende træk, herunder raseribaseret styrke til at klare
sindsoprivende situationer, som kun Wolverine kan overleve. Den filmiske fortælling, der går ind
og ud af filmens historie, giver mulighed for action-mættede missioner, der foregår i den
virkelige verden, udfordrer spillerne til at målrette deres medfødte dyriske instinkter, når de
finder skjulte farer, jager og ødelægger fjender samt finder frem til sandheden om Wolverines
forbindelse med Colonel Stryker og Sabretooth.
Nøglefakta
- KARAKTERTRO WOLVERINE – X-Men’s sejeste helt er endelig kommet i den mest karaktertro udgave,
og den udforsker Wolverines altødelæggende raserianfald, regenererende evner og uspolerede sanser
samt de uforsonlige kampe, der er karakteristiske for hans stil. Wolverines unikke dyriske
instinkter hjælper spillerne til at benytte taktiske fordele og fjendernes svagheder samt løse
gåder og opdage flugtruter.
- UFORSONLIGE INSTINKTIVE KAMPE – De autentiske Wolverine gameplay-egenskaber giver spillerne
kontrollen over knivskarpe klør til hårde kampe, komplekse kombinationsangreb og ondskabsfulde
modangreb med mere end 100 generelle træk, hurtigdræbende reflekser og langtrækkende angrebstræk.
X-Men Origins: Wolverine videospil drager spillerne ind i heroiske kampe med hæsblæsende action,
spring fra bygninger for at angribe helikoptere i luften eller fjendens kamphære i køretøjer i fart.
Spillerne bliver mere end bare underordnede i bekæmpelsen af de største og mest skræmmende chefer,
Wolverine nogensinde har stået overfor.
- FILMISK INTENSITET – Spillet er skrevet af Mark Guggenheik, forfatteren til tegneserien
Marvel Wolverine, og skildrer Logans forvandling ved at gå ind og ud af filmens fortælling om hans
fortid i forsøget på at opdage sandheden bag det menneskelige våben, der blev til Wolverine.
I videospillet X-Men Origins: Wolverine falder spillerne til jorden fra 10.000 meters højde, farer
gennem snurrende helikopterblade og gør det af med en hel deling på en gang. Via en Unreal 3 Engine
sendes spillerne ind i en autentisk afbildning af Wolverine ved hjælp af topmoderne billedteknologi
og forbløffende filmiske øjeblikke, der umærkbart glider over i et realtime action-spil.
- SKABELSE AF REAL-TIME – Wolverines karaktertro enestående evne til at regenerere vises i
X-Men Origins: Wolverine videospil uden synlig overgang i et spil, der gør det muligt for hans
krop at hele hud og muskelvæv i realtime og bane vejen for fortsatte slag og tilsyneladende umulige
kampe. Det unikke system, der kan gentage skader, betyder, at alle typer fysisk skade øjeblikkeligt
overføres i realtime.
| | |