| | Fungerer som prequel til id Software's legendariske QUAKE II, Enemy Territory: QUAKE Wars er
ultimativt online team og målbaseret multiplayer-oplevelse Sæt dig ind i det episke
QUAKE-universet i år 2065 sætter spillet de allierede tropper fra
Global Defense Force (GDF) mod en ny Axis of Evil - den barbariske og teknologisk
avanceret Strogg - under deres første invasion af Jorden.
Spillere vælger at spille som Human eller Strogg i en af ??fem unikke karakterklasser. Ansættelse af en
arsenal af våben, køretøjer og udrullelige våben, spillerne deltager i en actionfyldt test
dygtighed og koordineret teamwork gennem en række kampmål. Vedvarende karakter
vækst og præstationer belønner spillere for teamwork, mens de klart definerede missioner og klasser
mål styrer nye spillere til meningsfulde bidrag på slagmarken.
Under udvikling på Splash Damage, medskabere af den prisvindende Wolfenstein: Enemy Territory,
og i forbindelse med id Software, Enemy Territory: QUAKE Wars anvender id Softwares nye
MegaTexture grafik teknologi, der leverer store udendørs slagmarker med uovertruffen detalje.
Disse livslignende genskabelser i virkelige miljøer er designet specielt til
målbaseret holdkamp og inkluderer realistisk terræn, belysning, specialeffekter og
atmosfæriske forhold.
Spilfunktioner
- eam-baserede, strategiske missioner - Gameplay i Enemy Territory: QUAKE Wars handler om
erobre og sikre fjendens territorium og skubbe frem eller holde dit teams frontlinje.
Spillere skal arbejde sammen ved hjælp af deres køretøjer, implementerbare og karakterklasse evner til
fuldføre mål, forsvare værdifulde installationer eller udføre massive angreb. Gameplayet
er designet til at give spillere på alle niveauer mulighed for at hoppe ind i en kamp og gøre et stort
bidrag til den samlede mission. Hver spillers valg af karakterklasse sammen med deres
handlinger spiller en kritisk rolle overalt, da de får rang, opgraderer færdigheder og giver specialist
evner nødvendige for sejr.
- Unikke hold og karakterklasser - Med "asymmetrisk gameplay" tegner begge tegnene
GDF og Strogg ser, bevæger sig og opfører sig entydigt. Baser, karakterer, køretøjer og våben
demonstrere de forskellige teknologier og adfærd på hver side og kræve særpræg
tilgang til kamp fra hver spiller. For eksempel kan en GDF-medicin helbrede og hurtigt genoplive
sårede eller faldne soldater på marken, mens Strogg-teknikeren muligvis bruger et GDF-lig som en
"Vært" organ for en ventende Strogg forstærkning. Tilsvarende vil GDF Field Ops implementere og
indkaldelse af en laserstyret strategisk angrebsmissil, mens Strogg Opressor peber en GDF-konvoj
med sin plasmamørtel. Spillere kan vælge en af ??fem karakterklasser, der er unikke for hver styrke,
inklusive GDF's Soldier, Field Ops, Engineer, Covert Ops og Medic eller Strogg's Aggressor,
Opressor, konstruktør, infiltrator og tekniker.
- Våben, køretøjer, implementerbare - Våben, køretøjer og implementeringsmuligheder i Enemy Territory:
QUAKE Wars er meget mere end standardudstyr. Hvert valg påvirker virkelig gameplayet
og er integreret i et teams succes eller fiasko. Set i den relative nærmeste fremtid, mennesket
arsenal er baseret på ultramoderne opdateringer til nutidens konventionelle jordarsenal, mens Strogg
udnytte en mere avanceret teknologi, der er egnet til at erobre vidt forskellige fremmede verdener. Det
GDF bruger våben og køretøjer såsom maskingeværer, raketkastere, pansrede personelbærere,
og hover-copters, blandt andre. Omvendt er Stroggs teknologi bygget på manipulationen
af energi og tyngdekraft og inkluderer aktiver som Hyper Blaster, Lightning Gun, en kæmpe
mech-walker, en svævetank, lodret start og landing af Hornet og mere. Spillere vil også
udnytte unikke strategiske aktiver som radar, automatisk målretning mod personel eller køretøjstårne,
artilleri eller strategiske angrebsmissiler - som alle er realistisk indsat på
slagmark når og hvor du vælger.
- Banebrydende teknologi - Brug af id Softwares nye MegaTexture-gengivelsesteknologi, Enemy
Territorium: QUAKE Wars gør store, meget detaljerede og uflisede udendørs miljøer alle
vej til horisonten. Udendørs dynamisk belysning giver mulighed for at kæmpe hver kamp om dagen eller
nat med nøjagtig simulering af skygger, atmosfære, vegetation og vejr. Fremskreden
realtidsfysik og al ny netværkskode understøtter omfattende militærkamp i op til
24 spillere gennem virkelige placeringer, inklusive ørkener, gletschere, bjerge og landskaber
| | |