| | I modsætning til de fleste online rollespil, giver mørke og lyse spillere til at udvikle deres karakterer langs to akser på forbedringer: den sociale akse og Combat akse. Den sociale akse giver spillerne mulighed for at udvikle sig i henhold til opnåelse af specifikke færdigheder, f.eks artifact-crafting eller ressource udvinding. De vil også være i stand til at påtage sig politiske betegnelser som herre, baron, greve, hertug-eller måske konge. Den Combat aksen, et mål for bekæmpelse af træk, gør tegn til at udføre militære manøvrer som overfaldt en fæstning eller skære sine forsyningslinjer.
Game funktioner
- På 40.000 kvadratkilometer (15.000 kvadrat miles) af sømløse spille overflade, mørk og lys (DNL) er den største spilverden, der nogensinde er skabt. Massive antal fæstninger og byer vil befolke de tretten riger Ganareth, et land låst inde i en episk kamp for kontrol mellem mørke og lyse fraktioner.
- Takket være NP Cube er forbedret spilmotor, Mafate 2,0, mørk og lys er udviklet til at udvikle sig i henhold til gamere 'real time beslutninger og strategier. Spillere i denne 3D-verden vil være i stand til at håndtere deres egen personlige DNL historie, at skabe deres egne arrangementer, indleder deres egne erobringer, og styre deres egne forter.
- Et andet resultat af Mafate 2,0 vil være en utrolig stigning i realisme. Spillerne vil opleve en ekstraordinær frie bevægelighed; rejse mellem og inden for de forskellige hertugdømmer, lande, baronier og fæstninger af Ganareth vil blive forbedret af effektive, enkle og originale transportmidler såsom drager eller Dodos. En horisont vist op til 50 kilometer vil øge følelsen af virkelighed.
| | |