Betaling med Visa/Dankort  Betaling med Visa  Betaling med Visa Electron  Betaling med MasterCard  

    PC    PS5    Android    iPad    Xbox Series X    PC Hardware    Xbox 360    PS3    Xbox    NDS    PSP    GBA    Wii
Stregkode: 0
Vare Nr.: 110652
Titel: Knock-Knock
Varegruppe: PC
Genre: Miscellaneous
Sprog: 
Lager: 0
Fjernlager: 0
Tilstand: 
Udgiver: Ice-Pick Lodge
 Pris: 0,00 DKK
 


Der står et træhus midt i skoven. Der bor en enlig mand. For sent har huset besøgt af usædvanlige gæster, som banker på vinduesskoderne og inviterer eneboeren til at deltage i et gemmeleg. Den vindende betingelse er enkel, du skal forblive i live og bevare din fornuft indtil solopgang. Det betyder, at det kan være en frygtelig idé at nærme sig de besøgende direkte.

Der er en usædvanlig hytte dybt inde i skoven. Det havde fungeret som et laboratorium og en bolig i tre generationer af logerende.

Men på det seneste har den seneste Lodger bemærket mærkelige ændringer i velkendte omgivelser; ting mangler, lyde og raslen høres. Der kommer noget mærkeligt ud af skoven. Kom aften, det ser ud til, at nogen har fundet sig hjemme i skumringen af ??værelser, lofter og kældre.

Du skal forblive vågen og sund til daggry.

Lodgeren vandrer rundt i værelserne, unddrager sig det ukendte og tæller minutter til morgen. Men det er først om natten, at han kan løse hovedpuslespillet og finde svarene. Hvad sker der? Er gæsterne virkelige, eller er de blot opfundet af hans søvnløse fantasi? Hvad var der sket med skoven? Hvad sker der med kabinen? Er der en grænse mellem virkelighed og fantasi?

I slutningen af ??november 2011 er der sket en mærkelig og bekymrende begivenhed med vores studie. Vi har modtaget en anonym e-mail, som foreslog, at vi skulle producere noget "ukonventionelt" spil baseret på det materiale, der er vedhæftet brevet. Sådanne tilbud er en skilling et dusin, og det meste af tiden fortjener de næsten ikke nogen opmærksomhed overhovedet, men dette virkede ganske anderledes.

Den vedhæftede fil indeholdt et sæt af 19 filer tilføjet til et arkiv med titlen "lestplay". Filerne (tekststykker, lydoptagelser, fragmenter af videooptagelser) samt stilen og ordlyden af ??selve beskeden virkede ret foruroligende. Overfladeundersøgelsen afslørede ikke noget direkte skræmmende, men alligevel kunne vi ikke undslippe følelsen af, at der lå noget virkelig skummelt nedenunder.

Den fremmede bad os om at fuldføre det projekt, han har startet, men han gjorde os også opmærksomme på den risiko, vi tog, da den foreslåede latterlige situation potentielt ville forklare, hvilken katastrofe der ramte den, der har udarbejdet det ildevarslende arkiv, og dermed opfordrede os selv til at møde det samme. skæbne.

Den ukendte forfatter var en gentleman og en lærd - han erklærede, at han ikke ville indføre nogen grænser for vores kreative frihed, men han insisterede på, at sammen med selve den latterlige situation skulle de elementer, der udgør "lestplay"-arkivet, inkluderes i spillet, "ellers alt ville være forgæves".

Sammen med et betydeligt antal andre har vi en tendens til at give mystik en vis troværdighed, men alligevel virkede denne specifikke knibe mere som en sjusket mystifikation. Vi var trætte af et enormt antal lignende "forbandede filer"-tricks, og til tider følte vi os tilbøjelige til at slette det hele for altid.

Men efter overvejelse besluttede vi stadig at deltage i dette eksperiment. Vi ville i det mindste finde ud af, hvad resultatet ville blive, og hvilken forfærdelig skæbne der muligvis ville vente os, da vi naturligvis vil være de første til at spille spillet.

  • -Skjul! Spil gemmeleg med beboere af dine mareridt.
  • -Kig ikke nu! Målet for hver nat er at nå daggry, mens du stadig er ved at være sund.
  • -Udfyld hullerne. Huset hjælper den logerende. Du skal kun ordne det og holde det i orden.
  • -Søg. Logeren har mistet noget meget vigtigt. Årsagen til, hvad der sker, er et sted indeni. Alt hvad der sker kan forklares, du skal kun finde nøglen og få den frem i lyset.
  • -Vent. I dette spil skal du se og lytte omhyggeligt. Inspicere og granske. Du skal kun holde til solopgangen.
  • -Følg spillets regler! Selvfølgelig skal du først forstå det spil, der spilles med dig.