Betaling med Visa/Dankort  Betaling med Visa  Betaling med Visa Electron  Betaling med MasterCard  

    PC    PS5    Android    iPad    Xbox Series X    PC Hardware    Xbox 360    PS3    Xbox    NDS    PSP    GBA    Wii
Stregkode: 0
Vare Nr.: 10334
Titel: EverQuest: Depths of Darkhollow
Varegruppe: PC
Genre: Role-Playing
Sprog: 
Lager: 0
Fjernlager: 0
Tilstand: 
Udgiver: Sony
 Pris: 0,00 DKK
 


Om aftenen før lanceringen af Dybder af Darkhollow, Rashere, førende designer af Dybder af Darkhollow, og en gruppe af os tog en tur på udvidelsen. Mine indtryk var positive og Rashere er med rette stolt af det arbejde, han har gjort.

På den sidste Fan Faire, Craig Knapp, EQ Producer, udtalte "vi vil gøre verden af Norrath er en verden med mere dybde, ikke bare en større verden. "I dybderne af Darkhollow ekspansion, går i live i morgen, han har opfyldt sin mission ved hjælp af hans udvikling hold ledet af Rashere. Darkhollows verden er dyb på mange måder - i indhold, i arkitektur, og i lore. Det giver spillere mulighed for at opdage verdener under det eksisterende kontinent Antonica, tæt på hjem denne gang. Det genopdager den tilfredsstillende tradition af høj fantasi i både kunst, lore og indhold. Spillere vil finde den nye ekspansion at være mere lodret, dyb og kompleks i indhold, snarere end vandret designet til at være stort og spredt over et stort område. Der er nyt land og eventyr at opdage, meget af det, men det går ned i hulerne af huler og slotte snarere end at blive teleporteret til noget mærkeligt nyt land. Denne udvidelse er lige i vores baggård, så at sige, hvor ting har været at brygge i mange år og nu lige for nylig har blevet genopdaget. En hel civilisation af skabninger spillede deres liv under nordfødte fødder, civilisationer steg og faldt, og nu er de overlevende klar til at byde eventyrere velkommen til deres rige dybt under Antonicas skorpe.

Min presseturné spændte mig på muligheden for mange forskellige typer spil, for en genopdagelse af gamle zoner og lore, og måske endda at opleve EQ på en måde, som jeg ikke havde gjort før, da jeg lavede min lineære måde op på niveauerne i erfaring og alternative evner. Denne udvidelse vinker til spillere og beder dem genopdage Norrath gennem rollespil som et NPC-monster, de måske har kæmpet før, eller måske sammen med et lavere niveau ven og oplever indhold, der ikke ses i mange år fra øjnene af en åndsklæbe. Dybder af Darkhollow "fokuserer på at grave dybere ind i historierne bag EQ," sagde Rashere, a meget tiltrængt se tilbage til EQs ungdoms ærefulde dage. Ved at fokusere på lore og historier fra tidligere indhold har de bragt spillet igen til forkant med MMOs ved at give det behov for nedsænkning, at et godt rollespilspil skal bringe spillere ind i verden og holde dem der, samt at spille nostalgi kortet for alle de gamle skolere og minde nyt spillere hvad vi kunne lide om spillet så meget. Når du crush en invaderende spiller under din klør som Lord Nagafen, gamle skoleelever vil huske tilbage i 2000, da de var den fyr med Liget tag over hans hoved. Uanset hvordan du føler dig om Naggys rolle i din karakter udvikling, en god historie gør altid spillet rigere og mere interessant - både din historie og Norraths historie, som vores avatarer har oplevet sammen, eller har endnu ikke erfaring.

Lore er blevet understreget mere her end i nogen anden udvidelse i nogen tid. Monsteret missioner, såvel som de andre missioner, tillade spilleren at opdage både den nye lore af underjordiske verden genopdages bare under Nektulos Forest og også den lore, der har været stort set glemt i årene siden den oprindelige EQ blev frigivet. Rashere forklarede, "for fans af EQ Lore, har der aldrig været en bedre måde for os at lade spillerne opleve lore end ved lade dem leve det gennem monster missioner. "Disse missioner bærer historie linjer, der bue fra en mission til den næste, skaber en mere fordybende oplevelse og en spilverden med mere dybde, som ekspansionen antyder.

Dybder af Darkhollow spiller på ideen om, at der er mere til spillet end først møder øjet, som altid har været EverQuests styrke. Zonerne vedrører hinanden og lore af Udvidelsen er stram og gør en god historie. Men dybden af ??zoner er ikke kun i mængden indhold. Udvidelsen udforsker ideen om, at du i en given zone kan være i stand til at udforske ved vilje omkring nogle af indbyggerne, selv om andre kan dræbe dig ved første øjekast. Hellere end en zone fuld af fjendtlige eller venlige folk, varierer fraktionen inden for et lille område. Det dybden er i tanken, der er gået i at gøre zoner mere end bare opleve slibning legepladser. Men se skarpt ud, for selvom nogle af NPC'erne måske ikke synes at dræbe Du, nogle af de andre indbyggere i samme zone er måske ikke så venlige. Vandre med omhu eventyrer!

Rashere forklarede, at målet for denne udvidelse var at gøre EverQuest igen en leder i MMO design og udførelse. "Vi holder øje med, hvad andre gør," forklarede Rashere, "men Målet er at være foran, snarere end bag [andre MMO'er]. "Rashere blev enige om, at EQ stadig ville være "graduate school" spil i MMO genren, hvad angår vanskeligheder og kompleksitet (Ingen håndhold her!), men de har lavet "massive fremskridt for at gøre det lettere for nye spillere."

Grafikken i de nye modeller er en godt forbedret forbedring; detaljerne i zonerne i farve, design og detaljer af arkitektur og karaktermodeller er alle meget imponerende. Det begynder med en sød, næsten disney-esque følelse til Coranthus Creep, indgangen til ekspansionen, beroligende spilleren med pastelfarver og charmerende dragte svampe mænd, Sporalli, men snart fører os til den mørke gotiske følelse af Dreadspire Keep (et stort slot) hvor mørkt rovdyr lurker under de glade dansende fest gæster. Denne zone fremkalder især følelsen af dybde og mysterium, og Rashere har designet det med det i tankerne. Dreadspire er "enormt, og fyldt med hemmelige områder, "kommenterede Rashere. Zonerne svæver med broer, svampe vækst og fantastiske kokoner, der vokser på en organisk måde, som ikke for nylig er set i EQ-kunsten senere udvidelser. Hele udvidelsen er økologisk og vokser på måder både smuk og med forfærdelig aberrationer, der tjener os eventyr med den velkendte horror of undead, dødbringende edderkopper bygning fantastiske byer og gotiske H. P. Lovecraft underjordiske lairs hvor både gode og onde borgere gør deres hjem.

Zoner har en reel rollespil for dem, hvad angår arkitektur og placering af funktioner og NPC'er. Nektulos Froest er nu et ubehageligt hjem for mange forskellige skabninger, villians og helte. Dreadspire Keep er en fantastisk blanding af Mistmoore, Unrest og Tower of Frozen Shadow, men meget mere detaljeret og interessant. De design detaljer, der gik ind i slot arkitektur, dekoration og NPC aktiviteterne er der en af ??de bedste job jeg har set EQ designerne gøre.

Lad os ikke glemme musikken, hvilket gør hele ting sammen. Musikken er rigtig god gjort, uhyggelige og rige. Komponeret af Laura Karpman, det er den bedste musik EverQuest har produceret i nogen tid. Hvert stykke musik passer til zonen og sætter tonen for, hvordan du føler om være der.

En anden funktion er kompleksiteten og dybden af ??de udviklende våben. Spillere har nu et valg hvor de vil sætte deres erfaring - på en udviklende genstand? Hvilken en? For dig selv eller at sælge i basaren? Og hvis du vil sætte din oplevelse, du har fået på et emne på en anden, der er også en NPC for det. I dybder af Darkhollow er detaljerne, hvad der gør det interessant. Dette er ikke bare en anden ekspansion, der fokuserer på at gøre flere erfaringsslibningsområder for kederkraft spillere (selv om der også er masser af det, hvis det er det du kan lide).

Udvidelsen er beskrevet som at have indhold for det meste for niveau 45 og op, men med indhold ved hjælp af spiritus og monster missioner til andre niveauer af spillere. Der vil være masser af indhold For både casual single groups og high end raiders, forsikrede Rashere os. Åndskjoldene er designet primært for at give højere spillere mulighed for at spille med lavere niveau venner og aquaintances. Der er noget soloindhold, men sandsynligvis meget lidt sammenlignet med gruppen indhold bliver tilbudt. Men så igen er EQ et gruppeorienteret spil.

Endelig takkede Rashere alle beta-testerne for deres uvurderlige hjælp til at gøre dette Udvidelse kan spiles for os alle, når det går live. "Vi har foretaget betydelige ændringer baseret på deres feedback, "forklarede Rashere. Han forventer, at ekspansionspatchen går glat, sagde han, som de har testet og arbejdet med det hele weekenden for at forberede lanceringsdagen i morgen.

I morgen vil jeg diskutere mere om udvidelsens specifikationer og hvad du kan forvente. Indtil da,