| | Byer i Caesar III forsøge at præcist afspejler liv romerske borgere-det laveste blandt plebejerne bor i telte og skure, mens de rigeste Patriciere bor i villaer. Basisfødevarer omfatte hvede, frugt, og svinekød, og vin er nødvendig til visse festivaler og huse. Borgerne vandrer gaderne i deres forskellige garbs og kan fortælle spilleren deres navn og hvad de mener om byen.
Spillere i Caesar 3 er nedsænket i en by, der i en alder af den antikke romerske imperium. Spillere placerer bygninger på tidligere tomme terræn og konstruere en by. Disse bygninger kommer til live, og byen begynder at udvikle sig. Da byen vokser, den møder forskellige problemer, der skal overvindes. Spillere har specifikke målsætninger for at opnå, selv om mange spillere vil vælge ikke at bruge disse og vil være tilfredse med at designe deres idé om den perfekte by.
Spillet er opbygget som en karriere, begyndende med en uddannelse mission, så skrider frem gennem en serie af stadigt hårdere real opgaver. Hver mission / opgave består af en provins, og fastsætte mål. Opfyldelsen af disse målsætninger vil resultere i markedsføring og et tilbud om en vanskeligere opgave, som kan blive afvist, hvis spilleren er at have alt for sjovt til at acceptere på det tidspunkt.
Game funktioner
- Oprette, reglen, og forsvare en romersk by af dit design.
- Udvid Roms legendariske net af veje.
- Funktioner real-time strategiske udfordringer med rig, detaljeret grafik.
- En bred vifte af terræn og en helt ny intuitiv brugergrænseflade.
- Forsvar mod Barbarian horder.
| | |